.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در مازندران صدای نماینده ای بلند نشد ....
نماینده رشت : انتصاب افراد غیربومی در پست‌های مدیریتی گیلان پذیرفتنی نیست / انتصاب مدیران غیربومی منجر به آشفتگی و تصمیمات مغایر با منافع استان است
شمال نیوز: در حالی که نمایندگان مازندران در مقابل انتصابات مهم غیر بومی ها در استان مازندران سکوت کرده اند که رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه انتصاب مدیران غیربومی دستاوردی برای مردم استان ندارد، گفت : اقدام دولت در انتصاب افراد غیربومی در پست‌های مدیریتی گیلان پذیرفتنی نیست

به گزارش شمال نیوز، سید علی آقازاده با تسلیت ایام سوگواری پایان ماه صفر، اظهار کرد: اقدام دولت در انتصاب افراد غیربومی در پست‌های مدیریتی گیلان پذیرفتنی نیست.

 

وی با تاکید بر اینکه شناخت مدیران غیربومی از منطقه کافی نیست، افزود: انتصاب مدیران غیربومی منجر به آشفتگی و تصمیمات مغایر با منافع استان می‌شود.

 

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه انتصاب مدیران غیربومی دستاوردی برای مردم استان ندارد، گفت: در گذشته شاهد این بودیم که انتصاب مدیران غیربومی که اشرافی به مسائل استان نداشته‌اند، آسیب‌های فراوانی را به دستگاه مربوطه زده است.

 

نماینده شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدیران غیربومی اطلاعی از ظرفیت‌های منطقه و مشکلات موجود ندارند، گفت: این عدم آشنایی باعث می‌شود که مدیر مربوطه نتواند جهت رفع مشکلات موجود و همچنین اقدامی برای توسعه و پیشرفت مجموعه مربوطه انجام دهد.

 

گفتنی است طی ماه های اخیر، انتصاب سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان، حج و زیارت گیلان و اخیرا منطقه آزاد انزلی از بین افراد غیربومی بوده است.

 

در استان مازندران نیز از این دست انتصابات غیر بومی ، هم فراوان یافت می شود و هم در مناصب مهمی صورت گرفته است . اکنون معاون سیاسی استاندار ، معاون منایع انسانی و برخی از مشاوران استاندار و .... از مدیران غیر بومی به شمار می روند که هیچ واکنشی را از نمایندگان مجلس شاهد نبودیم .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 شهريور 1402
مازندرانیا موقعیت طلب وفرصت طلاب وپست طلب و...اند
نا شناس 26 شهريور 1402
پاراگراف آخرت خیلی خوب اومدی اما حیف دیر گفتی و مگر استاندار امنیتی به این نماینده های ..نقلابی باج میده
نا شناس 26 شهريور 1402
پس تکلیف گیلانی ها و مازندرانی ها و گلستانی های مدیر سایر استانها چیست
جهانی بیندیشیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.